kobiecy.pl

Dieta 1700 kcal [JADŁOSPIS]

elements.envato.com

Dieta 1700 kcal będzie odpowiednia dla osób, których średnie zapotrzebowanie kaloryczne to ok. 2000 kcal dziennie. Deficyt 300 kcal pozwoli bezpiecznie schudnąć, a rozbicie jadłospisu na 5 posiłków oraz śniadania białkowo tłuszczowe zapobiegnie napadom wilczego głodu. Poniżej znajdziesz jadłospis do diety 1700 kcal oraz proste i szybkie przepisy na fit dania.

Sprawdź też:

Dieta 1700 kcal – I dzień

Dieta 1700 kcal: śniadanie

Jajecznica z pomidorami

Sposób przygotowania:  Podgrzać masło. Zeszklić cebulę. Dodać pomidory. Odparować wodę. Dodać jajka. Roztrzepać. Posolić.

Dieta 1700 kcal: drugie śniadanie

Zielony koktajl bananowy

Sposób przygotowania:  Wszystkie owoce obrać. Zblendować. Jeśli jest taka potrzeba, dodać wody.

Dieta 1700 kcal:  Obiad

Penne z kurczakiem i cukinią

Sposób przygotowania:  Na patelni rozgrzać oliwę z oliwek. Obrać i wycisnąć czosnek. Cebulę pokroić w drobną kostkę. Zeszklić na patelni.
Kurczaka pokroić na małe kawałki. Podsmażyć. Cukinię umyć i pokroić w kostkę. Wrzucić na patelnię, podsmażyć. Posiekaj bazylię. Wymieszaj sól, bazylię, pieprz i śmietanę. Dodaj na patelnię i wymieszaj. Na oddzielnej patelni lub w piekarniku podsmaż/upiecz pomidorki koktajlowe. Ugotuj makaron. Ułóż na talerzu makaron, sos i na koniec pomidorki koktajlowe.

Dieta 1700 kcal: Podwieczorek

Jogurt z migdałami i płatkami owsianymi

Sposób przygotowania: Wymieszaj jogurt z pozostałymi składnikami.

Dieta 1700 kcal: Kolacja

Sałatka z wędzonym łososiem i warzywami

Sposób przygotowania: Pokroić łososia. Na talerz wyłożyć rukolę. Pokroić warzywa. Dodać łososia. Całość polać oliwą z oliwek i sosem sojowym.

Dieta 1700 kcal – dzień II

Dieta 1700 kcal: śniadanie

Kanapka z szynką i warzywami

Przygotować kanapkę z chleba żytniego z szynką.
Umyć i obrać warzywa. Porwać sałatę. Pokroić ogórka i pomidora. Dodać oliwki. Sałatkę skropić oliwą z oliwek

Dieta 1700 kcal: drugie śniadanie

Pobudzający koktajl z pietruszką

Wszystkie składniki zblendować.

Dieta 1700 kcal: obiad

Indyk w ziołach

Indyka umyj. Natrzyj ziołami i solą oraz przeciśniętym przez praskę czosnkiem.
Piecz przez 30 minut w temperaturze 180 stopni. Rada: jeśli chcesz żeby danie było gotowe szybciej usmaż indyka na patelni.
Ziemniaki obierz i ugotuj w osolonej wodzie.
Marchew zetrzyj na tarce. Dodaj chrzan i łyżkę jogurtu, sól i świeżo mielony pieprz.

Dieta 1700 kcal: podwieczorek

Marchewka z hummusem

Obierz marchew i pokrój w słupki. Podawaj z hummusem.

Dieta 1700 kcal: kolacja

Sałatka Nicejska

Liście sałaty umyj i porwij. Dodaj garść roszponki.
Jajka ugotuj na twardo. Obierz. Pokrój na 4 części każde.
Wyłóż tuńczyka.
Pokrój cebulę i dodaj do sałatki.
Pokrój pomidora i ogórka.
Przygotuj dressing: zmieszaj ocet jabłkowy, oliwę, sól i pieprz. Polej sałatkę.
Podawaj z chlebem.

Jadłospis 1700 kcal – Dzień III

Dieta 1700 kcal: śniadanie

Frittata ze szpinakiem

Roztrzepać jajka z mlekiem. Posolić do smaku.
Na patelni podsmażyć czosnek. Dodać umyty szpinak. Zaczekać aż szpinak zwiędnie.
Wlać roztrzepane jajka. Dodać ser feta.
Wstawić frittatę na 10 minut do nagrzanego do 180 stopni piekarnika.

Dieta 1700 kcal: drugie śniadanie

Koktajl białkowy z masłem orzechowym

Wszystkie produkty zmiksować w blenderze.

Dieta 1700 kcal: obiad

Wegańskie spaghetti z makaronem ryżowym

Rozgrzej oliwę. Podsmaż czosnek i cebulę. Dodaj pokrojoną w drobną kostkę paprykę.
Następnie pomidory. Duś pod przykryciem przez około 10 minut.
Dopraw do smaku solą, pieprzem i słodką papryką. Zmiksuj. Ponownie zagotuj.
W oddzielnym garnku w osolonej wodzie ugotuj makaron ryżowy.
Orzechy włoskie posiekaj.
Nałóż makaron, sos, a następnie posyp orzechami włoskimi.

Dieta 1700 kcal: podwieczorek

Jabłko pieczone

Umyj dokładnie owoc i owiń w folię aluminiową.
Piecz ok 15-20 minut w piekarniku nagrzanym do ok. 160 stopni C.

Dieta 1700 kcal: kolacja

Sałatka z rukolą i kozim serem

W rondelku zagotować wodę. Obrać gruszkę. Wyjąć gniazda nasienne. Pokroić gruszkę na małe kawałki. Gotować pod przykryciem do miękkości.
Orzechy włoskie posiekać.
Zmieszać ze sobą oliwę, sok z cytryny, sól i pieprz. Odstawić.
Pokroić buraki.
Wyłożyć na talerz rukolę, buraki, pokrojony kozi ser, gorącą gruszkę. Polać sałatkę przygotowanym sosem. Posypać pokruszonymi orzechami włoskimi.
Podawać z chlebem.

Zobacz też:


Jadłospis do diety 1700 kcal opracowany z pomocą aplikacji kcalmar

Exit mobile version